Zomerbibliotheek

Op 2 mei 2019
bibliotheek

Nieuws uit het College van burgemeester en schepenen

De jeugddienst en de bibliotheek slaan de handen in elkaar om een geheel nieuw initiatief uit te werken.

Tijdens de zomermaanden willen we alle burgers van Ranst uitnodigen om een boekje te komen lezen in onze 'Zomerbib'.

We willen een ontmoetingsplaats creëeren voor klein en groot, jong en oud. De parking voor de bib in Ranst richtten we zo in dat er plaats is om te lezen, om te spelen, om te picknicken, om een voorstelling bij te wonen, enz. Bedoeling is om de openbare ruimte ‘recreatief’ in te kleden gedurende 6 weken.

Op de parking wordt kunstgras, grote struiken in potten, boompjes ed. geplaatst om het geheel een gezellige aanblik te geven.
Er zullen grote picknicktafels, parasols en zandbakjes voorzien worden. Kinderen en volwassen kunnen er ook tafeltennissen.

Iedereen is welkom. De zomerbib is dagelijks open tot 20:30 uur en dit vanaf zaterdag(voormiddag) 6 juli 2019 tot en met woensdag(namiddag) 18 augustus 2019.